19 januari 2012

Giftcardholder voor onze jongste!

Vandaag is onze zoon jarig. Rara... hoe oud is hij geworden? haha
We hebben wat gereedschap voor zijn verjaardag gekocht en daarbij nog een klein geldbedrag in dit kaartje gestopt. Dit mooie papier heb ik gisteren bij Creatief Handje mee genomen en is Basicgrey. Het is dubbelzijdig en zeer handig voor dit soort kaartjes. Ik houd van dubbelzijdig papier.De kaart zelf komt van een stans van My Creative Time. Er zitten inkepingen in voor bv een kadopasje. Ech super bedacht! De scallop en cirkel stans en bijpassende stempel komen daar ook vandaan.De bedel van de boormachine heb ik bij Jane gekocht. Pas er helemaal bij, vinden jullie niet?

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gerda met jullie zoon.
    Morgen is onze oudste jarig (zoon) en wordt dan 20 jaar. Dan voel ik me ineens wel oud hoor :)
    Hoe heb je de "sluiting" gemaakt? Met een slot punch van Making Memories of SU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart ! ook je theekannetje is helemaal toppie ! bedankt om me te vermelden in je bericht
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen