9 januari 2012

thee box

Gisteren na het opruimen van mijn hobbykamer maar weer eens achter m'n buro gaan zitten.
Mijn cricut staat altijd stand by. Met een cutfile en MTC heb ik dit leuke thee doosje gemaakt. Ik moest hem iets aanpassen want vond het doosje iets te groot.Ik heb craftpapier gebruikt en boven op de deksel een theepot stans gebruikt van MFT always time for tea en aan de zijkant een stans van een kopje en lepeltje. De tekst aan de voorzijde komt van de Cricut Imagine cartridge Better together. Geprint en gesneden.
de randpons is van Martha Stewart.


2 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk Gerda!!! Toevallig dacht ik vorige week ook aan dit doosje en wil hem dus ook gaan maken. Bedankt voor de inspiratie!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk theedoosje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen