22 februari 2012

Distress inkt kast gepimpt!


Vandaag dan eindelijk kastje voor distress inkt gepimpt.
Een kennis van mij heeft de mdf kastjes gemaakt (nadat ik er eerste één op een beurs gekocht had, en hij hem zo namaakte) en we hebben ze thuis zelf tegen elkaar aan geschroefd en er scharnieren aan gemaakt. Papier is van Stampin Up. De tekst heb ik met de Cameo gedaan. De bloemen zijn gemaakt met stansen. Aan de linkerbovenzijde wil ik nog iets maken, maar daar ga ik nog effies over nadenken. De hartjes doily kreeg ik van Ria.
Is wel een blikvanger op mijn buro!






5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kast voor de inktjes. Bij mij liggen ze op stapeltjes in een laden toren.
    Als ik een eigen hobbykamer zou hebben dan zou deze kast er ook moeten komen. Maar ja ik zit aan de huiskamer/keukentafel en die moet telkens weer leeg.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gedaan zeg ! Een echt pronkstuk voor op je buro !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooooo Gerda, wat is tie mooi geworden, Ooo wat zal dat leuk staan in je kamer, ik kom gauw kijken

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kastje voor je inkten.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen