6 februari 2012

Merci doosje

Eindelijk kan ik weer een foto op m'n blog plaatsen. Het is de laatste tijd alleen maar ellende met Blogger!
Dit Merci doosje heb ik gemaakt voor m'n buurvrouw Wil die woensdag jarig is.
Aangezien ze van een boerderij komt vond ik het wel leuk om er een dutch tintje aan te geven.
Had hem al gemaakt, maar het zat tegen het afwerken aan te hikken. kennen jullie dat ook?
Het doosje is gesneden met de Cameo. De klompjes zijn createbles (Ik vind ze zooo leuk)
Ook het plaatje van de koe is met de Cameo gemaakt (print-Cut) en de tulp is een stans van quickutz.
Hollands thema is helemaal hot de laatste tijd!!
Achter het doosje zit een standaard zo dat het geheel kan blijven staan.



5 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Gerda, fijn dat de problemen weer zijn oopgelost

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Gerda!!! Ik vind dat Hollandse ook zo leuk.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al gezien, maar ook hier nog even zeggen dat ie superleuk is
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk doosje met hollandse look.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen