19 februari 2012

Side step kaart Hollands Glorie

Van de week heb ik deze side step kaart ( de basiskaart) Zitten uit rekenen en teken in Designer Edition van Silhouette Studo. Was even een gedoe, maar met heel veel moeite is het uiteindelijk toch gelukt. De vouwlijnen zijn mooie perforatielijnen.Scheelt een hoop teken en rillen. Ik heb het papier gebruikt van Marianne Design. Ik weet niet of de stempels daar ook van zijn. De stansen, zoals de klompen en de molen in ieder geval wel.. De fiets is een svg en heb ik met de Cameo gesneden.
Als jullie je afvragen waar al mij oude berichten zij gebleven.. Ik heb de laatste maanden zoveel problemen met Blogger. De meeste foto's waren zwart met een driehoek er in. Ik kon geen foto meer terug vinden. vandaar dat ik al mijn oude berichten verwijderd heb. Ik begin gewoon weer opnieuw!

5 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi geworden Gerda!!!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me wel steeds lekkerder met de cameo :)
    Super dat je dat patroon hebt ontworpen. Op de perforatielijntjes kun je ook mooi met distress inkt en een sponsje kleuren. Ik heb de rozet van Tim en die hebben ook van die lijntjes en die nemen erg mooi de inkt op.
    hollandse groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en gezellige kaart is het geworden. Die fiets is leuk, zeg! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie Hollandse kaart Gerda, knap van je om dt zelf te ontwerpen, een heel werk lijkt me

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen