27 maart 2012

kaarten met bloemenrand ( vouw en snij)

Ik kwam van de week een oud hobbyblad uit 2008 tegen. Vaak geef of doe ik oude bladen van de hand, maar deze had is dus nog. Het is een engels blad dat Papercrafts Inspirations heet. Ik kijk er nu weer met hele andere ogen naar. Er stond een kaart in die je eigenlijk met de hand moet knippen en vouwen. Maar ik ben bezig gegaan met de software Silhouette Studio Designer Edition en er kwam zowaar een kaartje uitrollen.
Ben er helemaal trots op dat het gelukt is. Wil je hem ook maken, dan kun je Studiofile hier gratis downmloaden.

                                     Dit is de pagina met het voorbeeld waarvan ik hem nagemaakt heb.


En deze kaart heb ik gemaakt mer de Cameo


De letters zijn ook met de Cameo gesneden en de stempel komt bij Pipoos vandaan en is ingekleurd met distress inkt. Hier zie je dat de bloemetjes aan één zijde vast zitten .



3 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Gerda, je kan wel bij Hallmark gaan werken, toppie hoor

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk is de kaart geworden. Ik heb geen Cameo, maar je kan er wel heel veel mee, zie ik al. Mooi hoor! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerda,

    De kaart is erg leuk geworden hoor. Inderdaad geeft de Cameo weer andere mogelijkheden.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen