1 april 2012

Leuke dag met m'n blogvriendinnen

Afgelopen weekend bij ik naar Ommen geweest. Er was zaterdag een Silhouette event van Creabest. Er zou het één en ander over de Cameo en de software uitgelegd worden. Ik had afgesproken met twee blogvriendinnen waar ik ook vaak mee chat... Margret en Anne-Marie. Was best spannend want we hadden elkaar nog nooit gezien. Maar het was zooooo leuk! Het klikte echt goed! Anne-Marie had haar dochterje Floor meegnomen.
We hebben eerst koffie gedronken in de camper om vervolgens naar Creabest te gaan. Wij vonden het toch wel tegenvallen.De make en take vond ik tegenvallen. Het werd eigenlijk voorgedaan. Ik mocht dan het overtollige Flocked van het papier halen zodat de dame in kwestie ( weet even haar naam niet) het op een kaartje streek. Dat was wel jammer dat we niet echt zelf iets hebben kunnen maken. Daarna nog naar de leukset taarten winkel geweest. Dat was ook echt gweldig! Wat hebben ze daar veel spullen voor taarten en cupcakes. Ook  weer een passie van ons!!!
Voordat de de meiden weer richting hotel (Anne-Marie en Floor).... ( hoe gek kun je zijn voor zo'n event?) en naar huis (Margret) gingen heeft Gerard nog wat foto's gemaakt. Ook Floor was in de weer met haar Camera. Meiden... bedankt voor deze leuke dag. Moeten we nog maar eens doen!




Ingang Camping! 
Ons plekje! Jammer dat het weer tegen zat. Terwijl wij op pad waren heeft Gerard nog even buiten gezeten.
Floor, Anne-Marie en Margret


Floor wilde Alvin op de foto zetten
Kwik, kwek en kwak! hahaha

Gerda, Margret en Anne-Marie
Onze fotografe Floor!
even checken of die goed is!



3 opmerkingen:

  1. Nou dat ziet er heel gezellig uit Gerda, jammer dat het event een beetje tegenviel, maar leuk om de mensen waar je mee chat ook eens in het echt te zien hé

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gerda,

    Wat gezellig en wat jammer dat ik jou niet gezien heb. De andere twee wel, maar volgens mij herkenden zij mij niet echt. Ze waren dan ook zo druk aan het kletsen. Ik wilde jullie niet storen. Inderdaad had ik een ander beeld bij een Make a Take. Maar heb toch voor ruim 100 euro gekocht.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig uitje en laat ik nou Anne-Marie ook kennen. En Floor heb ik een tijdje geleden ook gezien en wat is ze groot geworden.
    Wel erg jammer dat de make en take tegen is gevallen, maar jullie hebben het wel erg leuk gehad.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen