7 mei 2012

Faux glass flowers

Nog zo'n superleuk filmpje van Ria gekregen.
Zij vind steeds zulke leuke dingen op internet.
Dit zijn bloemen gemaakt van transparante sheet (Mica) Ze zijn bewerkt met alcohol inkt en een tekststempel met zwarte stazon. Daarna de heattool op , blaadje voor blaadje. Niet te lang. Je kunt hem als je snel bent nog een beetje met je vinger in vorm knijpen. Helaas heb ik geen zwarte verf, maar zo is hij ook geweldig. Ik heb de bloempjes met een brad aan elkaar bevestigd. Dit is dezelfde stans als de bloem in mijn vorige bericht Tattered Florals van Tim Holtz. Echt een gave stans waar je zoveel mee kunt doen. Zijn het geen plaatjes???











4 opmerkingen:

  1. Echt mooi zijn ze Gerda,

    Doordat ik mijn hobbyzolder heb leeggeruimd i.v.m. mijn verbouwing die eind mei hopenlijk plaats vindt, kan ik niet veel anders doen dan surfen op het net en genieten van jouw creaties

    Wat heb je trouwens een leuke handtekening

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je verwend ons wel Gerda met die leuke filmpjes en ook deze is weer erg mooi.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig weer Gerda! En je blog ziet er ook super uit! Groetjes! Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die bloemen !
    Groetjes
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen