30 mei 2012

Kaart met bloem

Voor mijn buurvrouw die morgen jarig is heb ik dit kaartje gemaakt
Van mijn blogvriendin Anne-Marie kreeg ik deze link. Bedankt Anne-Marie!!
Ik vond de kaart stijlvol en toch makkelijk om te maken.
Kraftpapier is van Joy Crafts. Dat is lekker dik kraftkarton en ideaal voor kaarten.De bloem is een stans die ik ook gebruikt hebt in m'n vorige berichtjes van Tim Holtz. Het designpapier is van Pebbles ( New Addition) Daar zit een reliƫf is. De banner heb ik gesneden met de Cameo.


4 opmerkingen:

  1. Een leuke link heb je gekregen en een prachtige kaart heb je gemaakt. helemaal mijn smaak. Groetjes ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, ik moet hem zelf nog maken! Deze is supermooi geworden Gerda! Groetjes! Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Gerda, heel sjiek

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen