24 juni 2012

Summer

Het was vandaag zulk slecht weer dat ik de hele dag lekker heb zitten freubelen in mijn hobbykamer.
Ik wilde ook graag eens aan een challenge bij http://www.monicascreativemadness.com/  meedoen en dit kaartje gaat het worden. De opdracht van de challenge is summer theme. Nou, ik dacht dat dit kaartje toch wel veel met de zomer te maken heeft! Alleen als je nu naar buiten kijk zul je dat niet zeggen. 
Ik heb alles met de Cameo gesneden. En alles van restjes papier wat ik nog had liggen. Wat kun je soms blij zijn met een bak restpapier!



8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gerda!!! Leuk dat je ook eens met een challenge mee doet!! Heel veel succes!!!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Gerda, Helemaal klaar voor de zomer toch?

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de kaart kan het niet liggen, want die is prachtige. Een heerlijke zomerse kaart, maar hier lijkt het eerder op herfst. Wat heerlijk dat je met dit weer toch zo'n pracht kaart kan maken. Fijne maandag en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it!! Thanks for joing us over at Cameo Creations!
    Toodles,
    Monica
    www.monicascreativemadness.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the little scene you created! Thanks so much for playing along over at Cameo Creations! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute, thanks for playing along at cameo creations

    BeantwoordenVerwijderen