17 september 2012

CCC # -2 Alles Mag

Goeiemorgen allemaal.
Vandaag zijn we begonnen aan de 2 uitdaging van het CCC BLog. Het thema is Alles mag.
Laat je fantasie op de vrije loop. Of het nu een kaart, scrappagina, doosje of wat dan ook is. Als je de plotter maar gebruik.
Ik heb gekozen voor een doosje. Dit doosje is helemaal gesneden met de Silhouette Cameo. Oorspronkelijk was het een dicht dekseltje, maar omdat ik er een (bad) zeeproos in gedaan heb vond ik het leuk om er een venstertje in te maken. Oh...en dat gaat zo makkelijk in de software van Silhouette Studio. De bloemetjes zijn gestanst met een stans van My Favorite Things ( mijn lievelings merk wat stansen betreft) de stans van de vlinder heb ik een keer op een beurs gekocht.

Met deze tweede challenge kun je maar liefst twee prijsjes winnen. Is dat niet gaaf?

Sponsor: Jaliska (7,50 euro voor flock/flex) 


JaneCreative  (leuk setje met bedels)

Dus kom op... gebruikt je Cricut, Silhouette, eclips of welke plotter dan ook en doe mee!!

Let op!!  CCC blog is alleen voor plotters en dus niet voor stansapparaten. 
( die mag je er natuurlijk wel BIJ gebruiken) Maar hoofdzakelijk gaan we aan de slag met onze plotters!






4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje Gerda, en ik doe weer mee hoor, ik weet alleen nog niet wat ik zal doen

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie doos met prachtige bloemen.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk doosje Gerda en leuk dat je een venstertje in het deksel hebt gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk doosje Gerda! Ik moet die grote zeeprozen ook maar eens kopen. Volgens mij heb ik ook zo'n doosje in mijn assortiment snijbestanden.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen