3 september 2012

Eerst challenge Creative Cutting Challenges Blog

Eindelijk is het dan zover! Vandaag is de eerste uitdaging van het CCC Blog
En ik vind het zo leuk dat ik DT lid mag zijn.Het is voor mij ook de 1e keer dat ik in een team plaats neem, dus spannend allemaal.
Het thema "FEEST" . Leuk onderwerp voor de allereerste challenge, vinden jullie ook niet?
Maak iets leuk met je plotter. Wat kun je winnen? Dat zijn 7 digi's ter waarde van 21 dollar van Bugaboo. Is dat niet geweldig?
Dit is mijn eerste challenge bijdrage. Ik heb deze stakaart gemaakt met de Silhoutte Cameo.
Alle onderdelen komen uit de Silhouette Store. Aan de achterzijde heb ik stans van een smalle easel ( Tim Holtz) geplakt zodat hij kan blijven staan. Maar je kunt van allerlei snijbestanden gebruiken natuurlijk.
Ik ben benieuwd naar jullie uitwerkingen.





4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Gerda. Erg feestelijk. Ik vind het ook spannend zo'n eerste uitdaging. Ben ok erg benieuwd naar de inzendingen die we krijgen.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Gerda, superfeestelijk! Ben ook erg benieuwd en kijk uit naar de inzendingen! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vooral feestelijke feestmuts.

    Ook ik kijk uit naar de inzendingen, laat al dat moois maar komen :))

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Gerda, nu is het echt zover!
    Wij gaan ervoor en met deze soort creaties moet het zeker lukken. Jouw partyhoed is ook heel mooi geworden en dan ook zonder een stempel!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen