19 september 2012

Flipcard Zeilboot

Toch maar weer eens een mannenkaart. Deze flipcard kaart komt van een set svgcuts. In de eerste instantie had ik zo iets van....he??? Hoe ga ik die in elkaar zetten? Maar gelukkig stond er een filmpje op youtube waarin je kunt zien hoe je zoiets aan elkaar plakt. Als je eenmaal bezig bent is het zo'n leuke kaart. Ik heb hem helemaal gesneden in Silhouette Studio. Alleen de golfjes heb ik met een stans van My Favrite Things gestanst.


Zo ziet hij er van de bovenkant uit.




5 opmerkingen:

  1. Leuke en bijzondere kaart Gerda. Goed dat er You tube is he. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Gerda! Heel leuk modelletje. Het bootje is enig! Ik ben volger bij je geworden want I like what I see!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart! Leuk model,tof met het zeilbootje!
    Ik had laatst een soort mapje uitgesneden met de Silhouette, en heb ik ook een tijdje zitten goochelen voordat ie goed was, maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda,

    Mooie kaart!!! Ik zou graag weer eens met je in contact willen komen :-) Maar ik kan je email adres niet vinden... Ik zal kijken of ik je kan vinden op facebook.

    Mvg,
    Clementtiene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, ik kan je helaas niet vinden op facebook. Wil jij mij opzoeken aub?

    BeantwoordenVerwijderen