23 september 2012

Geslaagd!

Afgelopen vrijdag moest de oudste zoon van mijn zusje examen doen voor het rijbewijs en tante Gerda was natuurlijk al begonnen met het maken van een kaart. In de hoop dat hij zou slagen. En... dat deed hij!
In één keer. Ik ben  ook super trots op m'n neef. Goed gedaan Michel!
Dit kaartje heb ik gelift van een blog. Weet even niet meer van wie, maar het was volgens mij een Amerikaanse dame. Dus het idee is niet van mezelf. Ik heb de cricut gebruikt. De auto komt van de Cartridge Nate's ABC. Het kenteken is een combinatie van de eerste twee letters van zijn voornaam, z'n geboortejaar en de eerste twee letters van zijn achternaam.



3 opmerkingen:

  1. Superleuk Gerda !
    Knapo van je neef dat hij er in 1 keer door is !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen