18 september 2012

Voor een jarige blogvriendin!


Hoera.....Vandaag is mijn blogvriendin Margret jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.
De stempel met de drie dames heb ik eerst met versamark beinkt en vervolgens met Panpastel bewerkt.
Dit geeft zo'n leuk effect! De stans en stempel van de kalender is er één van My Creative Time. Ook de ovale stans komt daar vandaan.
Dat zijn echt geweldige sets. Het vlindertje komt van een stans waar meerdere opzitten. De naam daarvan is me ontschoten.


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart is dit voor een jarige blogvriendin.
    Leuke stempel, maar de kalender is ook erg leuk zo. Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is echt super! in het echt vind ik hem nog mooier dan op de foto. Ik ben er dan ook erg blij mee.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Gerda, heel creatief

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen