16 september 2012

wijnlabel

Vanmorgen deze label zitten met de wijnlabelstans van My Favorite Things. Ik was toen zo dom geweest om alleen de die's te bestellen en niet de bijbehorende stempelset. Ik heb daarom van de week een berichtje naar ze gestuurd of ik alsnog de stempelset kan kopen. En wat schetst mijn verbazing??? Ik kreeg een email terug dat ik als nog de set kan aanschaffen. Ik ben helemaal blij! Maar goed... ik heb het nog niet binnen, vandaar dat ik nu een ander stempetje genomen heb die er ook heel goed bij kan. Het is een stempel van My Creative Time. De auto is een stans van Marianne Design. Echt een wijnlabel voor man.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kado Gerda, heel leuk gedaan. Top dat je de set nog kan kopen

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Gerda!!! Goed dat je de stempelset nog kan kopen.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook leuk om aan een fles te hangen.Erg leuk kadootje om weg te geven. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof dat je deze alsnog kan bestellen. Ik ben ook een MFT fan, en heb deze fout ook eens gemaakt...kan het eens proberen! ook zonder stempelset heb je er iets heel leuks van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen