15 oktober 2012

Halloween.....

Vandaag gaat de de vierde challenge van start van CCC-Blog.
Het thema is Herfst-Halloween-St Maarten.
Ik heb gekozen voor Halloween omdat het hier in Nederland niet echt leeft.
Althans, niet waar ik woon.
Dat vind ik toch wel jammer. Leuk hoor al dat gegriezel...
Deze pot en kaart heb ik gemaakt met de Cameo.Het is een set van SVGCuts. Dat is echt m'n lievelings-shop als het om snijbestanden gaat. Ze geven ook vaak uitleg via filmpjes.
En laat SVGCuts deze keer nou de sponsor zijn van de challenge.  Er is een waardebon te winnen van maar liefst 10 dollar! Wie wil dat nou niet? Doen jullie mee???



Afijn.. de paneeltjes heb ik met embossingfolders door de vagabond gedraaid en om een creepy effect te krijgen heb ik ook hier en daar wat witte panpastel gewreven. Wat een heerlijk spul! De kaart gaat op de bus naar Amerika. Naar m'n familie. Voor de rest ga een een griezelhoekje creëren.




Ga ook even op het CCC-Blog kijken wat de andere DT- leden gemaakt hebben.
Is ook zo geweldig!






4 opmerkingen:

  1. Mooi Gerda, gruwelijk griezelig!! Goed gelukt dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi Gerda!!! Zelf vind ik Halloween ook helemaal geweldig, maar dat wist je al. hihihi.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker griezelig uit, leuk gemaakt allemaal. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het leeft niet hier in Nederland, maar dat hoeft jou nog niet tegen te houden om lekker griezelig te gaan doen, Gerda!
    En als je jouw familie in Amerika er blij mee kunt maken, dan is het het helemaal waard!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen