1 oktober 2012

Het thema van Creative Cutting Challenges is.....  "Tieners"!
wat een leuk onderwerp he?
Ik heb gekozen voor een stempel van kennyK....Anime Drummer  Dat vind ik zelf het leukste instrument wat er bestaat. Lekker knallen met een paar drumstokken...
Hij is ingekleurd met Copic markers.
Het doosje daar ik hem op verwerkt heb is een patroon van Splitcoaststampers.  Ik heb het patroon omgezet naar een snijbestand. De tekst, gitaar en ster komt uit de store.
De sponsor is.... hoe raden jullie het.... kennyK
Dus doe gezellig mee!!  Uiteraard is het de bedoeling dat je wel een electrische snijmachine gebruik bij je creatie! Ik vind het wel leuk dat er steeds meer mensen meedoen met de challenges. En er worden ook zulke mooie creaties gemaakt!  Toppie....



4 opmerkingen:

  1. Leuk Gerda!! En mooi ingekleurd ook! Het is goed gegaan met de timing! Doei doei! Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer wat leuks gemaakt Gerda, wordt je echt vrolijk van

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke creatie Gerda! Leuke stempel heb je gebruikt en de vorm van de kaart is helemaal super! Kortom een geweldige jongens creatie.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen