23 oktober 2012

Stijlvolle Vlinderkaart

Ook deze kaart is gelift. Het ontbreekt me even aan inspiratie. Ik zeg maar zo.. "beter goed gejat dan slecht gemaakt"
Ik zag dit filmpje op Youtube en vond deze kaar zo stijlvol. Ik heb hem gemaakt in Silhouette Studio.
Ze legt het ook heel goed uit.
Het bovenste gedeelte zijn open vlinders en daarachter zijn geprinte vlinders. En daarachter een mat van geprint designpapier .Het digipapier is van SheryK en heet Love in Paris. Wat is dat toch super die digipapiertjes....


2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, Gerda en dan toch nog op eigen manier bewerkt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De digi papiertjes moet ik nog steeds ontdekken, Mijn eerste ervaring met silhouette en printen was niet zo goed, en dan stel ik het zomaar uit!! Dit is een super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen