12 november 2012

Hugs & Kisses from the cats

Hallo allemaal.
We zijn inmiddels alweer aan de zesde uitdaging bezig van het CCC blog en we zouden het leuk vinden als we meer deelenemers hadden. Dus kom op!!!  Deze Challenge staat in het teken va je lievelingsdier.
En iedereen die me kent weet dat ik gek ben op m'n  Ragdolls. Zijn zulke heerlijke trouwe katten. Waar ik ook ben in huis....ze liggen altijd in m'n buurt. Vandaar deze kattenkaart. Is het geen schatje? Alles is gesneden met de Cameo behalve de label met de tekst. Dat zijn ponsen van Stampin Up. Het snijbestand (pick of the litter)  heb ik gekocht bij Treasureboxdesigns .En laten die nu deze keer ook sponsor zijn. Echt... ze hebben zulke leuke bestanden. Dus probeer het gewoon een keertje om gezellig mee te doen. Laat gerust een reactie achter.





                                       

6 opmerkingen:

  1. Schitterend Gerda wat een leuke kaart heb je gemaakt van je lievenlings dier de ragdol.
    Fijne dag en groetes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yess mijn foto heb ik opnieuw bij mijn profiel geïnstaleerd en nu doet die het gelukkig weer. Deze foto stond gewoon nog in mijn profiel en bij andere blogs deed deze het wel. Nou ja opgelost dus.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart Gerda, ik ga mijn best doen

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart! ik ben zelf ook gek op katten, maar dat wist je al ;-)
    inderdaad meer deelnemers daar hopen we inderdaad op.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat een super lieve kaart, Gerda.
    En katten vind ik zelf ook hele lieve beestjes, maar ze zijn niet allemaal erg knuffelig.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen