15 november 2012

Just for You

Nu even geen Cameo gebruikt, maar met stempels en ponsen.
Gisteren kwam m'n stempelset Papillon Potpourri van Stampin Up binnen. Wat een gave set! Ik werd er helemaal blij van. Ik ben gisteravond gelijk aan de slag gegaan want de pons had ik al. De vlinder heb ik eerst gestempeld en daarna uitgeponst. Zo heb ik ook een tweede vlinder erachter geplakt van cardstock. De bovenste vlinder zit alleen met het lijfje aan de onderste vast geplakt zodat het lijkt of ze fladderen.
Ook de embossingfolder is nieuw. Ik weet helaas niet waar ik de tekst-embossingfolder vandaan heb.



5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gerda! En wat had je je order snel he ;) Ik vind de embossingfolder geweldig, gebruik hem heeeel veel! Doei doei!xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep... zondag besteld...Woensdag in huis! Echt razendsnel.
      liefs Gerda

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi kaart Gerda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind h'm prachtig! Volgende week ga ik naar een SU avond, leuk, heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Gerda, mooie frisse kleurtjes en die embossingfolder is ook erg mooi, komt op mijn lijstje

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen