16 november 2012

rouwkaarten

Ik krijg soms wel eens de vraag of ik ook rouwkaarten maak. Nou, dat is niet echt m'n favoriet. Ik vind het best moeilijk om daar iets speciaals van te maken. Ik heb er ooit één gemaakt omdat een overbuurvrouw overleed. Maar de vlinderstempels van Stampin' Up lenen zich daar heel goed voor. Dus maar een beetje m'n kaartenbak aanvullen.

Ze zijn eigenlijk alle drie het zelfde van opmaak. Ik heb alleen drie verschillende vlinderstempels gebruikt en de randpons van alle drie is anders. Ook het ik er gekleurde rhinestones opgedaan. Dat breekt toch een beetje. De tekststempel komt van Stampinback





4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi zijn ze Gerda, ik denk dat ik ze ook ga nemen

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze prachtig Gerda en zeker een mooi voorbeeld voor de moeilijke rouwkaarten maken.
    Goede keus want vlinders bijna iedereen heeft er wel iets mee en wat zijn de stempels van Stampin' Up inspirerend hé :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank mappie...maar u..Hé...ben jij degene die ik ken? SU materialen zijn echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk gerda ben ik het :) uit de prachtige molenstad :D Ben ook dolbij met de su, heb al 1 set :) en stom toevallig, die mooie vlinders vandaag bij een vriendin gezien, zooo mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen