26 november 2012

Snowman box

Inmiddels zijn we met het CCC blog alweer aan de 7e uitdaging bezig. Het thema is een cadeau doosje of bakje. Het word dit keer gesponserd door Lettering Delights. Ze hebben altijd enige snij en print bestanden. Ze hebben nu een leuke actie. Alle SVG setje voor 2 dollar.En als je voor 20 dollar of meer koop en je gebruik de code HoDown... dan krijg je nog een 40% korting. Is dat even leuk? Deze actie duurt nog tot 29 November




Mijn doosje komt van Scrapping Bug Designs. Toen ik dit doosje zag wist ik al meteen....."die ga ik maken"
In het doosje zitten lekkere pepermunt/chocolade snoepjes.Ik heb het hier en daar even aangezet met een witte gelpen.
Het labeltje met stempel is van Stampin up en de Merry christmas stempel is ook van Stampin Up.
Ik dacht eerst dat het een pittige creatie zou zijn, maar het zit eigenlijk zo in elkaar. Ze hebben nog meer van dit soort doosjes. is zeker voor herhaling vatbaar.

1 opmerking: