10 december 2012

Alles mag!

Dit is alweer de één na laatste uitdaging van het jaar van het CCC-Blog. Het thema is ....Alles mag!!!
Dus daarin heb je all keus. Ik heb een kaartje gemaakt met een snijbestand van Designs on Cloud 9 met de naam.... Our Perfect Tree
Zij heb zulke leuke snijbestanden te koop
Ik heb alles gewoon met restjes papier gemaakt. Heb een bak vol kleine stukjes. Zo raak dat ook nog eens op. 


Er zijn dit keer twee prijzen te vergeven. Stempels van  Bugaboostamps en snijbestanden van Designs on Cloud 9. Dus kom op dames... alles mag, De regels zijn nu iets anders... Je mag nu ook stansmachines gebruiken zoals een cuttlebug of bigshot oid. we hopen op mee inzendingen. Degene met de mooiste creatie is gast designer voor de vollende challenge.Dus reden genoeg om mee te doen

Tevens wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik stop met het DT-team.Ik heb het te druk met m'n werk en het is gewoon niet te doen om iets op tijd af te hebben. Ik heb het al die tijd met veel plezier gedaan en hoop dat de dames voor mij een nieuw DT lid kunnen verwelkomen.


3 opmerkingen:

  1. Een pracht kaartje heb je gemaakt en zo leuk die embossing sneeuw erbij.
    Jammer dat je stopt als designer maar ik begrijp het wel. Succes en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi gerda

    Dank ej wel voor de reactie op het huisje op mijn blog. Ik heb hem in een online workshop gemaakt maar het patroon komt hier vandaan http://sandrasscrapsels.blogspot.nl/2010/09/santas-house.html

    groetjes en veel plezier als je hem ook gaat maken

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen