4 december 2012

In de ban van ornamenten

Ik ben even in de ban van de Ornamenten die in de Stampin'Up  winter catalogus staan.
Ze zijn zo geweldig. Het is alleen erg arbeidsintensief.
De eerste heb ik gemaakt met de Silhouette Cameo. Omdat ik op dat moment de stansen nog niet had.
In de Silhouette store kun je leuke file's van kerstballen kopen.


Deze is ook de kleinste van allemaal. Ik wist op dat moment niet hoe groot hij moest worden. Ook het tule is iets aan de ruime kant. Maar dat heb ik later wat korter geknipt.



De tweede is wel gemaakt met de stansen van Stampin'Up.Het is echt een geweldig set waar je zoveel mee kunt doen.
Het papier is van de kerst-serie van vorig jaar. 
De rozetten maakt ik wel allemaal met de Cameo. Dat gaat zo geweldig! Je kunt een file kopen waar diverse rozetten bij zitten. 



Deze is gemaakt met stempels en stansen. Hier gaat echt heel veel tijd in zitten haha.
Deze hangt nu bij m'n dochter.




En de laatste heb ik eens niet gemaakt met kerst papier maar met designer serie Polka Dots Parade.
Ook deze is weer gestanst.


En dit is de laatste die ik gemaakt heb.Papier van My mind's eye.  Deze oranje tinten zijn erg leuk. De randen heb ik aangezet met distress inkt. En dat tule achtige spul komt van de Marskramer. Dat zit op een rolletje en is 11 cm breed. Ze hebben diverse kleurtjes.Dus jullie zien... ik heb niet stil gezeten.






5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ornamenten. Ik heb de SU set niet, maar heb het geprobeerd met spellbinder heirloom stans. Ging ook wel, maar die van de SU blijven gewoon ontzettend mooi.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooie ornamenten en inderdaad is het heel veel werk, maar dan heb je wel iets heel bijzonders. Geniet ervan Gerda.
    Groetjes,Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi zijn ze Gerda, je hebt je best gedaan zeg, schitterend, volgens mij heb je weer tijd genoeg haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een schitterende collectie heb je zo! Erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die kerst ornamenten en ook de kaart erboven hoor.
    Je hebt weer hard gewerkt en ik heb er van genoten met langskomen.
    Hele fijne feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen