25 december 2012

Sneeuwglobe kaart

De laatste challenge van dit jaar van het CCC blog! Het thema is... hoe kan het ook anders... WINTER!
je mag je elektrische snijmachien gebruiken, maar ook je stansmachine.
Door tijd gebrek ( m'n werk) heb ik het dit keer wat makkelijk gehouden. Ik heb een sneeuwglobe kaart gemaakt met de Cameo en de sneeuwsterren hier en daar bewerkt met Dazzling Details van Stampin Up
Dit keer kun je een waardebon ter waarde van 20 dollar winnen van Scraptastical Kreations
Ze hebben ontzettend leuke files voor je plotter. Kom dames.. pak je snijmachine of je stansapparaat uit de kast en doe mee. Dit is tevens voor mij de laatste bijdrage aan het CCC Blog. Ik kan het helaas met m'n werk niet meer combineren. De komende tijd dus even een stapje terug. Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties. Doet een mens goed.
Ik wens al mijn volgers hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2013! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten