8 januari 2013

Gehaakte potjes

Ik ben aan het haken geslagen. Zo leuk.... Gewoon lekker 's avonds op de bank met een bolletje en een haaknaald. Je maakt er zomaar 1 of 2 op een avond. Het patroon komt van Creathea. De potjes die ik gebruikt heb zijn de babyvoeding potjes van Olvarit. Die zijn immers goed genoeg om een waxinelichtje in te doen. Het lastigste vind ik altijd het opmaken van een dienblaadje. Maar gelukkig kun je ontzettend leuke decoraties en potpouri kopen bij Action, Xenos en zelfs Ikea! Maar ik vind dat ze redelijk gelukt zijn.

Ik heb er ook één voor m'n dochter gemaakt. Ze mag kiezen tussen het bruine of witte dienblaadje
Er is ook een facebookpagina Haken is Hip Daar doe je ook veel ideeën op.
Laat gerust een reactie achter. Dat vind ik altijd leuk!


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties zijn dit. Heerlijk om ook weer eens te haken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Gerda, ik ga binnenkort het net op om het te leren, ik wil het ook!! Doei doei xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Gerda, ik ben er ook al een tijdje mee bezig, maar zo'n dienblaadje maken is echt een leuk idee

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry ik was ingelogd op verkeerde account.
    Erg mooi geworden Gerda! Het lijkt me ook wel leuk om het te maken, maar ik begin er niet aan. Straks heb ik er weer een verslaving bij ;-)
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen