28 januari 2013

Oh happy day!

pfff... hier ben ik weer. Ik heb een poosje niets gedaan. Gewoon geen zin en geen inspiratie. De afgelopen dagen was ik ook nog eens hondsberoerd. Maar vanmorgen weer eens m'n kamertje ingedoken. Dit keer geen Cameo gebruikt. 
Ik heb eerst een uur zitten turen naar hoe ik de combinatie zou doen. Kennen jullie dat. En dan maar schuiven met papier en kleuren. Daar gaat de meset tijd in zitten.
Van m'n blogvriendin Anne-Marie kreeg ik zulke leuke papiertjes van Stampin Up opgestuurd.De naam van het papier is Sycamore street.  Anne-Marie is demonstratice van Stampin'Up.  Nogmaals.... super bedankt Anne-Marie!! Het zijn ook zulke mooi heldere kleuren. Ik moest er wel iets mee doen.


Alles is van van Stampin Up, behalve de paarse strookjes (knutselengeltje) de tekst komt uit Bloomin' Marvelous van de Sale-a bration folder. oh ja en natuurlijk de embossingfolder van SU. Die is ook zo mooi!! Echt een aanrader!

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan meid! En bedankt voor je reclame ;) xx Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie en vrolijke kaart Gerda en daar krijg je spontaan een leuke dag van.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart Gerda!!!
    Die embossingfolder wil ik ook graag, maar voorlopig wacht ik even met bestellen. Hopelijk blijft hij voorlopig nog in SU assortiment.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen