9 januari 2013

zo blij met m'n linten en lijmrekje!

Mijn man hoorde mij laatst over een rekje voor rollen lint praten.
En kijk nu eens wat hij voor me gemaakt heeft. Het rekje is van MDF gemaakt.
Bovenin zitten de rollen van Stampin Up. 
Helaas heb ik daar niet zoveel van en daaronder zitten wat goedkopere rollen. Ik vind het er toppie uitzien!



En vorig jaar had hij al deze houder voor me gemaakt waar m'n tube's lijm op hun kop instaan. Zo komt de lijm er altijd perfect uit. Ik hoef nooit hard te knijpen voor een beetje lijm. Vooraan kunnen kleine flesjes staan zoals stickles of crackle accents. Dit rekje is echt een uitkomst. Ik heb alle lijm voor het grijpen! 





4 opmerkingen:

  1. Oh wow Gerda, wat een uitkomst. Zijn ze eventueel te bestellen bij je man? Handig hoor zo'n husband ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt handig en natuurlijk ook zo'n man.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is handig en lekker overzichtelijk.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig Gerda, super fijn zo'n man die meedenkt met je hobby :D

    BeantwoordenVerwijderen