2 februari 2013

Doosjes met chocola

Daar ben ik weer! Van de week was ik dagje thuis van het werk en heb deze doosjes zitten maken.Er zit een kinderbueno in. De bovenste is ietsje groter dan die twee er onder. Toen ik hem gemaakt had zag ik dat hij voor zo'n kinderbueno iets te lang was. Dus heb ik de twee andere aangepast. Het idee komt van Sabine, ze heeft er een tutorial van gemaakt. Ga eens een kijkje nemen op haar blog. Ze maakt echt mooie dingen.

Karton is van een blok van de Lidl. Ja, ik vind het geweldig karton. Meestal als ze het weer hebben neem ik weer een paar blokken mee. Echt mooie kleuren.


Ik heb de randen van het doosje een beetje bewerkt met wat distress inkt
Alle ponsen zijn van Stampin Up. Ook de chocolate stempel is er 'één van Stampin Up.
Verder heb ik wat embossingfolders gebruikt. En die ook iets bewerkt met een sponsje met distress inkt.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!


2 opmerkingen:

  1. Niet moeilijk om te maken en prachtig effect.
    LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke doosjes, heerlijk toch zo'n extra freubeldagje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen