24 februari 2013

Giftcardholder

he he... na een drukke werkweek eindelijk een beetje ontspanning. Ik ben m'n hobbykamertje ingedoken en heb een leuke tutotial van een giftcardholder gevonden. Je kunt het hier op youtube vinden.
In de giftcardholder kun je een kadokaartje stoppen maar je kunt er natuurlijk ook papier geld  in doen.
Ik heb de nieuwe embossingfolder van Stampin Up ( Honeycomb) gebruikt. Jeetje... wat een gave embossingfolder is dit. Ik heb Very Vanilla cardstock gebruikt. De stempels komen uit wat  oudere SU sets, maar blijven geweldig leuk. Het stukje design papier kreeg ik van Anne-Marie. Ik moet effe reclame maken voor haar hoor!
Zij is demonstatrice voor Stampin Up. Bij haar bestel ik m'n spulletjes. En ze is zooooo lekker snel! Dat vin ik heel belangrijk.


In het middelste gedeelte gaat dus de kadokaartje


Bedankt voor het kijken!






4 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden Gerda, lekker weer hé, even knutselen

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaartje en en de mbosfolder is super mooi. Leuk dat designpapier van Anne-Marie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en stijlvol gemaakt.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen