13 februari 2013

Love flipalbum

Omdat het morgen Valentijnsdag is heb ik deze accordian 3d flipalbum gemaakt. Ik zag hem op Pinterest en vond hem zo gaaf!!
 De basis is een stans van Sizzix. Ik heb craft cardstock gebruikt. Er hoort eigenlijk om het af te werken nog een frame and label stans bij, maar die heb ik niet. Ik heb die stans zitten maken ( stans getraceerd) in de software van Silhouette Studio. Joehoe... dat spaart weer uit!
Het design papier is van een klein blokje Basic Grey - Little black dress  die ik nog had liggen .
De swirl is van Tim Holtz, de rozet heb ik gemaakt in Silhouette Studio en die is echt prachtig. Het papier dat ik gebruikt hebt daarvoor is  van SU. Ik heb geen rozet stans meer nodig. De scalop die erop zit is van een pons van SU. En de letters heb ik gestanst uit karton en zwart cardstock en daaroverheen crystal effects van SU gedaan.
Wel jammer dat ik het albem niet echt in elkaar kan drukken. Hij is net te dik. Maar staat oh zo mooi op de kast.
Fijne Valentijnsdag morgen!!

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi Gerda!!!!!! Jammer dat hij niet goed dicht kan, dan kon je hem naar mij sturen. Hihihihi

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Gerda en idd heel leuk om te krijgen :))

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerda,

    Ik kwam via via op je blog terecht. Ik heb even rondgekeken en wat maak je leuke creaties! Ik ben volger geworden en kom zeker vaker een kijkje nemen!

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend album heb je gemaakt, Gerda!!
    Ik vind alles erg mooi: het papier, rozetjes en de tekst.
    Bedankt voor je hulp, de tweede album is nu ook gelukt! :D
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen