27 februari 2013

Pop-up Uilenkaart


Vanavond heb ik een pop-up kaart zitten maken. Ik had een snijfile gevonden die niet helemaal naar m'n zin was en die heb ik een klein beetje "verbouwd" en daarna gesneden met m'n Silhouette Cameo.En toen zat ik ineens met m'n uilenpons in m'n handen. Oh... wat is die toch gaaf he?? Ik heb weer wat stukjes SU papier  ( van Anne-Marie) genomen voor de buikjes. Ik ben er zo zuinig op he? Ik vind het gewoon zonde om te gebruiken. Dit keer heb ik van die wiebeloogjes gebruikt. Hebben jullie dat ook?  De stempels zijn geloof ik van MFT. De tak en blaadjes zijn die's van MFT. bedankt voor het kijken!





3 opmerkingen:

  1. Die uiltjes blijven het goed doen op een kaartje, een mooi wisselend SU jasje maakt het helemaal af :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Gerda!! ik ben helemaal dol enthousiast over die pons :D

    BeantwoordenVerwijderen