14 april 2013

3 fold fun card

Ik zag vandaag op Youtube een leuk filmpje van Frence Martin. Ze legt heel goed uit hoe je hem moet maken. Daarbij is het wel handig dat je de ponsen hebt die ze gebruikt in het filmpje. Het is een hele aparte kaart met een opening aan de bovenkant waar een scallop cirkel door kom. De kaart sluit achter het vleugeltje van het vlindertje. Het scrappapier heb ik al jaren liggen en is van K&Company ( Blue Poppies).




En dit is de binnenkant

De stempel komt uit de set Vintage Verses van Stampin'Up


2 opmerkingen:

  1. Leuk leuk! Ik heb vandaag toevallig een zelfde exemplaar opgeslagen bij de favorieten (om eens te maken), maar ik heb alleen die grote pons nog niet ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ga meteen ook even kijken bij haar....Ik denk niet dat ik de juiste pons heb, maar daar verzin ik wel wat op, zal ook wel met nestabillities kunnen........

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen