7 april 2013

Friends Forever

Hallo Bloggers... Gisteren heb ik m'n blog voorzien van een nieuw jasje. Ik vind hem wel leuk geworden.
Ik heb de afgelopen een zware werkweek gehad en kwam er niets thuis dus niets uit m'n handen.
Ik was 's avonds zo moe.
Vanmorgen een beetje zitten facebooken en youtuben. Vanmiddag kwam er dan eindelijk een kaartje uit m'n handen. Nu eens niet gelift, maar zelf bedacht. Hahaha...ik kan het!! Ik heb Crumbcake van SU gebruikt in combinatie met Summer Starfruit cardstock en een reepje DSP Sycamore Street ( die heb ik met dimensionals iets heb verhoogd) . Ik heb de vlinder uit cardstock en vellum geponst en een pareltje er op. Oh ja en de stempel is een oudje van een rolstempel waarvan ik de teksten in delen geknipt hebt. Ik weet even niet meer hoe hij heet.




2 opmerkingen:

  1. Knap verzonnen Gerda, hij is mooi geworden. Fijn dat je nu weer eens lekker aan de knutsel kon. Gezellige blog layout heb je nu.

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden Gerda! Je nieuwe uiterlijk van je blog vind ik ook top!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen