20 april 2013

Thank you doosje

Goedemorgen allemaal.
Dit doosje zag ik laatst op Erna's blog. Ze heeft er een tutorial en tegelijkertijd een                            challenge van gemaakt. Ik heb hem gemaakt met een venstertje aan de voorkant met daar achter een nieuwschierig uiltje. Met dit doosje doe ik mee met de challenge. Alles wat ik gebruikt heb is van Stampin'Up, behalve het lintje.
Er staan meerdere leuke voorbeelden op Erna's blog.
Het zonnetje schijnt hier al heerlijk! Fijn weekend allemaal.




8 opmerkingen:

  1. Superleuk doosje Gerda !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Gerda! Ik zie het uiltje weer!!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huhu Gerda,

    deine Verpackung ist total süß geworden !

    Ganz liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaahhh, wat een scheetje is dit geworden zeg!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een leuk doosje en hoe je dat gezichtje
    gemaakt hebt is enog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het een leuk zakje geworden! Ik ben ook gek op dat leuke uiltje... Zie ook mij blog, daar komt ie vaak in voor! :-) (www.miriam-cardsandscrapping.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk zoals die door het raampje gluurt.
    Ook ik ben en blijf helemaal gek op die uilpons :)

    BeantwoordenVerwijderen