13 april 2013

Zomaar...

He he... vanavond weer even een uurtje voor mezelf gehad. Wat is Pinterest toch leuk. Ik kwam daar dit leuke idee tegen. Een heel makkelijk kaartje. Dit keer een lichtblauwe kaart met een donderblauw stukje cardstock (knutselengeltje) achter het witte cardstock.
Ik heb weer gebruik gemaakt van de Stippled  blossoms set en de embossingfolder van SU gebruikt.
De tekststempel is er één van Different Colors.
Verder ga ik me van het weekend even rustig houden. Ik heb een overbelaste pees in de biceps waar ik nu gelukkig fysio voor krijg.Ik heb een aantal weken geleden iets te zwaar getild. Ik wens al m'n volgens nog een fijn weekend.


3 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Gerda, doe rustig aan hé, beterschap.

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Gerda. Deze stempelset is toch ook wel erg mooi :).
    En de tekststempel past er perfect bij.
    groetjes en hopelijk kun je snel weer de ideetjes die je opdoet, uitvoeren, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart! Erg ingetogen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen