2 mei 2013

Chalkkaart

Helaas door m'n werk kan ik niet zo vaak meer freubelen als ik zou willen. Ik moet het echt in de avonduren doen of de weekenden.
Morgen is mijn mannetje jarig en hem heb ik deze kaart gemaakt. Hij vind het altijd leuk als ik een kaart voor hem maakt. Hij bewaard ze ook echt allemaal. Lief he?
Van deze kaart heb ik een voorbeeld op internet gezien. De omlijsting van het schoolbord is met een houtnerf stempel gemaakt.De slinger is van een nieuwe SU pons. Daar heb ik wat gaatjes in geprikt en een stukje twine door heen geregen. Op de lintjes na is alles weer van SU. Bedankt voor het kijken.



3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart voor je man en inderdaad heel lief dat hij ze bewaard.
    Alvast gefeliciteerd.
    Groejtes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een leuke mannenkaart geworden, absoluut! En alvast gefeliciteerd met je man :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Gerda, daar zal hij blij mee zijn. Feliciteer Gerard van mij

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen