25 mei 2013

dress up framelits doosjes

Hallo bloggers. Het is zowat drie weken geleden dat ik iets gepost heb. Ik heb ook niet echt veel gemaakt de laatste tijd. druk druk druk...
Ik heb nu een paar doosjes gemaakt met een Stampin Up dress up framelit erop. Het idee vond ik op youtube.
De jurkjes zijn zo gestanst dat de bovenkant aan elkaar vast zit en er tussen heb ik dus een doosje gemaakt. In de doosjes zit een bonbon. Alleen in het rechter doosje zit een lipbalsem. Papier is van Stampin Up.



Hieronder een beterschaps kaart met vlinders en edgelits stans (Adorning Accents) 
Deze heb ik vanmiddag zitten maken.


En gisteren kreeg ik m'n inktrekjes binnen van De Scraphead
Ik had ze een tijd geleden gevraagd of ze ook inktrekjes maakten voor SU inkten. Ze verkopen ze ook voor distressinkten ed.
En omdat er toch wel veel vraag naar is hebben ze het in productie genomen. Ik was daar zo blij mee. Scraphead.... BEDANKT!!!
Ik heb er vier op een houten draaiplateau van Ikea gezet.gezet. En wel zo dat ik er aan alle kanten bij kan. Dat plateau is echt een aanrader. Hij draai als een tierelier!
In eerste instantie wilde ik de rekjes verven, maar ik kies toch voor een blanke lak. Nou... staat dit mooi of niet? 








2 opmerkingen:

  1. Die framelits zijn echt super gaaf en je hebt er zo een leuk cadeautje mee gemaakt! Je kaartje is ook echt heel mooi :) en die inktrekjes op die draaiplaat, wat een uitvinding! Echt geweldig handig!! Veel stempelplezier ervan.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, toppie Gerda dat Ze nu ook deze rekjes hebben, ik ga gauw even kijken bij ze. Leuke doosjes heb je gemaakt, is dat een SU stans?
    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen