2 juni 2013

3 x Dress Up framelits

Dit weekend heb ik weer wat kunnen maken. Ja, ik ben afhankelijk van de weekenden. Als ik doordeweeks thuis kom van m'n werk heb ik echt geen energie meer over om te freubelen.
Omdat ik nog maar pas de dress up framelits heb, ben ik er weer mee aan de gang gaan. Ze zijn zo geweldig. Laatst zag ik van die leuke lijstjes op Pinterest waar ze er zo'n vier in gemaakt hadden. Nu vond ik gisteren deze lijst van Henzo er zit diepte in. Zo kan ik er ook wat dikkere creatie in maken. Maar voor nu vond ik deze wel erg goed gelukt.
Alles is van cardstock en glitterpapier , behalve het roze jurkje. Dat heb ik uit stof gestanst. Een extra papiertje tussen de stans en de snijplaat en hij snijd er in één keer doorheen. Verder een paar spellbinders gebruikt.
Bedankt voor het kijken. Fijn weekend allemaal!


3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer leuk Gerda, leuk idee in een lijstje

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lijst is dit geworden! Erg gaaf idee ook en die diepte komt dan wel goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen