14 juni 2013

Miracles Happen....

Wie zal het zeggen.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit he?? Ik vind die tekststempels toch zo leuk!
Van de week kreeg ik m'n nieuwe cardstock en bijpassende de inktpad en refill Poolparty binnen. Het is echt een mooie kleur. Ook had ik deze embossingfolder besteld. met korting!! Hij is niet meer in de nieuwe catalogus opgenomen, vandaar de korting. Die heb ik gebruikt op crumbcake cardstock.



De ovale embossing folder had ik al en heb ik gecombineerd met een spellbinder. Hier natuurlijk weer zo'n enige vlinder op verwerkt en wat pareltjes ( doen het altijd goed) 


Groetjes Gerda

4 opmerkingen:

  1. I love that colour! Pool Party is echt een geweldige kleur en matcht zo goed met Crumb Cake! Je hebt echt een pareltje van een kaart gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Gerda en weer met die leuke vlinder erop, kleuren zijn top

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerda!! Mooie materialen en kleuren heb je gebruikt!

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Gerda! die kleurcombinatie is prachtig en die vlinders, tja, die kunnen bijna op elke kaart wel gebruikt, zijn zooo mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen