13 november 2013

Ienieminie Milkcarton

Waar het internet al niet goed voor is. Deze schattige ienie milkcarton zag ik gisteren voorbij komen opYoutube. Veel papier heb je er niet voor nodig. En aangezien ik alle restjes papier bewaar... en zeker die van Stampin Up... dit doosje is ongeveer 2.5 inch (6 cm) hoog en zo leuk om te maken. Als je er één gemaakt hebt blijf je aan de gang.
Ik heb er voor de grap even een doosje naast gezet van SU. Dit leuke doosje heb ik ooit een keer gehad van mijn blogvriendin en SU demonstratrice Anne-Marie. (beetje reclame maken mag wel, ze maakt zulke leuke dingen). Zo kunnen jullie het verschil zien van groote van de doosjes
Ik heb PoolParty en Cherry Cobbler gebruikt. Is dit niet geinig??

2 opmerkingen:

  1. Snoezig ... ik vind milk cartons altijd zoooo leuk! En deze helemaal, bedankt voor de tip! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo schattig en leuk .
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen