26 maart 2014

Doosje met waxinelichtjes

Ik  ben dit keer weer eens met papier aan het spelen geweest.
Erna had zo'n leuke tutorial op haar blog. Dit zijn doosje gemaakt met de envelope punch board. En daarin zitten 4 waxinelichtjes in een mooie roze kleur.Voor de dossjes heb ik Crumbcake en whisper White cardstock genomen. Helaas heb ik de petite petals pons nog binnen ( stond in back order en is inmiddels onderweg) maar..ik heb wel de spiral flower stans..en die is me daar toch mooi!!! Echt een aanrader!

De waxinelichtjes kon ik niet bij de Hema in mijn omgeving krijgen en zag ze wel bij Action.
Dus die maar meegenomen. Ze ruiken ook nog heerlijk. Is dit geen leuke attentie??




Groetjes Gerda
Laat gerust een berichtje achter..

Follow on Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Leuk die doosjes heb ik ook al veel gemaakt.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk doosje met waxine lichtjes.
    Leuk die bloemetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen