8 augustus 2014

What happens in...


Vandaag weer m'n plotter gepakt. Hij staat eerlijk gezegd eigenlijk al weken stand by hahaha..
Ik ben er helemaal verknocht aan. Dit bordje heb ik gemaakt voor in de camper. Ik moet alleen even kijken waar hij komt want hij is best aan de maat 40 x 20. Misschien dat ik hem kleiner probeer te maken.
Omdat je in een camper veel ramen en kastjes heb is er weinig ruimte om iets op te hangen. Maar ik verzin wel iets. Ik zag een gelijksoortig metalen bordje een keer op een facebookgroep voor campers. Alleen stond daar een caravan bij en dan klopt de tekst niet he?
Dus heb ik er een afbeelding van een camper bij gezocht die ik kon snijden.
In taupe kleur had hij ook geweldig geweest besef ik me net. Ik ben helemaal weg van die kleur.



Groetjes Gerda
Laat gerust een berichtje achter..

Follow on Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Grappig die camper, is echt een leuk bord weer geworden zo

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen