10 januari 2016

Look who's turning...

Hallo Blogvrienden en vriendinnen,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2016.
Het is echt een hele tijd geleden dat ik iets gepost heb. De fut was er gewoon uit. Dat kun je wel eens hebben.
We zijn vorig jaar veel op pad geweest met de camper en toen heb ik ook al geen knutselspullen mee genomen. We hebben gewoon veel gefietst en gewandeld ( lekker belangrijk voor jullie) hahaha.
Ik vond het heerlijk . Ik had het ook druk met andere dingen. Ik hoop dat ik de draad weer nee beetje kan oppakken,
Vandaag laat ik een kaart zien die ik van de week gemaakt heb voor mijn dochter
Ik heb de nieuwe bundel Stampin Up set Numbers of years, gebruikt. Dit is zo'n gave set! Ik kan hem iedereen aanbevelen.
De basiskaart is wit met crumbcake



Op de cijfers heb ik een vleugje wink of stella pen gedaan.
Dit vind ik zo'n geweldige pen. Ik heb gekozen voor de clearversie. Je krijgt dan een glitterlaagje over je werk. Echt top!

De tekst stempel aan de binnenkant komt van een nieuw SAB set Sky is de limit. Dit set heb ik als gratis set gekozen. Ook daar wil ik binnenkort nog iets mee gaan doen.


Aan de binnenzijde heb ik ook wat bloemetjes gestempeld en bewerkt met de Wink of stella pen



Groetjes Gerda
Laat gerust een berichtje achter..

Follow on Bloglovin

1 opmerking: